TAMMIKUU:

15.01.2024 alkaen Polvijärven Vanhus ja vammaisneuvosto järjestää ilmaisen bussi kuljetuksen Outokummun uimahalliin  maanantaisin vesijumppaan kevään aikana. Kaikki asiasta/ uimisesta kiinnostuneet polvijärveläiset pääsevät kyytiin. Lähtö on klo 11:30 Polvijärven linja-autoasemalta.

Yhdistys hyvittää jäsenille 3 uintikertaa kevätkaudella ja 3 uintikertaa syyskaudella. Kevään vapaa uinnit on käytettävä maaliskuun loppuun mennessä ja syksyn vapaa uinnit marraskuun loppuun mennessä.

Reuman kerhotoiminta alkaa Touhulassa pe 12.1.2024 klo 10 (suunnittelupäivä)

pe 26.1 2024 klo 10  Ystävänpäiväkorttien teko Touhulassa

HELMIKUU

Reumakerho pe 9.2 klo 10 Kalevalainen jäsenkorjaaja Harri Laine tulee kertomaan kalevalaisesta jäsenkorjauksesta. Touhula -> HUOM! TAPAHTUMA PERUTTU, sairastapaus. Perjantaille kutimet mukaan. Neulotaan torkkupeiton neliöitä!

Reumakerho pe 23.2 klo 10 ompelupäivä, Touhula

MAALISKUU

Reumakerho 8.3 klo 10  Yleisimmistä silmäsairauksista kertoo Riitta, Touhula

Keltaisen nauhanpäivä täyttää tänä vuonna 20 v. Me juhlimme päivää ke 13.3 klo 12-14 yhdessä vanhus ja vammaisneuvoston kanssa. Ohjelmassa jumppaa, sauvakävelyä (omat sauvat mukaan), tasapaino-ja lihaskuntorastirata. Lähtö Koivikon Pirtin grillikodalta, jossa myös tarjolla liikuntasuoritusten jälkeen grillimakkaraa ja mehua (maksuton) Vanhus ja vammaisneuvosto tarjoaa. Kahvia+ vohveli 2€ sekä arpoja 2€ (PolvijärvenReuma ja Tules ry). Kaikkien liikuntaan osallistuneiden kesken arvotaan palkinto! (Polvijärven Reuma ja Tules ry)

Reumakerho 22.3 klo 10 Kalevalainen jäsenkorjaaja Harri Laine tulee kertomaan kalevalaisesta jäsenkorjauksesta, Touhula

Ma 25.03.2024 klo 13 Yhdistyksen kevätkokous Touhulassa, Jääskeläntie 9 83700 Polvijärvi.

Käsitellään sääntöjen 11§ määrämät asiat.

HUOM! Maaliskuun loppuun mennessä pitää käyttää kolme kevätkauden Reuma & Tules ry kustantamaa uimalippua Outokummun uimahallissa. HUOM!

HUHTIKUU

Reumakerho pe 5.4 klo 10 Ikäihmisten päiväkuntoutus. Toiminnasta tulee kertomaan päiväkuntoutuksen ohjaaja Irma Vottonen, Touhula

Reumakerho pe 19.4 klo10 Seurakunnan diakoniatyöntekijä Jussi Huttunen vierailee Reumakerhossa, Touhula

Liikuntatiimi järjestää keilausreissun Joensuun Kuntokeitaalle  ti 23.4.2024 klo 12-13.30. Lähtö Polvijärven torilta klo 11 kimppakyydein. Ilmoittautuminen Seijalle 040 7231917 ja Sainille 041 4335518 la 20.4 mennessä. Joensuun Kuntokeidas, Linnunlahdentie 10, Joensuu

Kesäretkelle Kiteelle Puhoksen  navettaan 8.6.2024 klo 12.30 alkaen ilmoittautuminen päättyy ti 30.4.2024

TOUKOKUU

KESÄKUU

KESKI-KARJALAN REUMA JA TULES RY kutsuu Joensuun, Outokummun ja Polvijärven reumayhdistykset vierailulle 8.6.2024 klo 12.30 alkaen Puhoksen navettaan kesäretken ja virkistyspäivän merkeissä. Paikalle on kutsuttu Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen aluevaltuuston puh.joht  Merja Mäkisalo-Ropponen sekä muita aluevaltuutettuja. Halutessanne voi vierailla Kiteen näyttelykeskuksessa ja Marimekon myymälässä sekä mahdollisuus tutustua Puhoksen myllyyn. Ne tapahtuu ennen tilaisuuden alkua. Omakustanteinen keittolounas ja munkkikahvit, hinta 15 € (maksu käteisellä). Ohjelma tarkentuu vielä lähempänä sekä kuljetus asiat (paljonko on lähtijöitä kimppakyydit vai linja-auto).Sitovat ilmoittautumiset Helenalle puh 0503314972 tai Riitalle puh 0505330084 30.4 mennessä

HEINÄKUU

Polvijärvi päivät

ELOKUU

SYYSKUU

Vesijumpat alkavat Outokummun uimahallissa. Bussi lähtee torilta klo . Jäsenille yhdistys hyvittää 3 uinti kertaa ja ne on käytettävä marraskuun loppuun mennessä.

LOKAKUU

Reuma viikko
 Vanhusten viikon / Reumayhdistyksen kirkkopyhä. Kahvitarjoilu kirkonmenojen jälkeen

Reuma ja Tules ry tarjoaa  uutispuuroa.

MARRASKUU

18.11.2024 klo 13 Koskipirtti?  Yhdistyksen syyskokous. Käsitellään sääntöjen 11§ määräämät asiat.

Toimijoiden valinnat.

HUOM! Marraskuun loppuun mennessä pitää käytettää kolme syyskauden Reuma&Tules ry kustantamaa uimalippua Outokummun uimahallissa. HUOM!

JOULUKUU

Pikkujoulu